mandag 5. desember 2011

Vinter..


8 kommentarer:

Synøve sa...

Vakkert inne hos deg - igjen:) No er det heldigvis litt vakrare ute her også, godt med lys og ein aning snø.... Fin desemberdag til deg...:)

Marit sa...

Jeg også :)
Fine bilder.

Pella sa...

Så härligt det ser ut!! Här har vi bara några snöflingor på marken ännu - men det är kallt i alla fall så nu håller vi tummarna för vintern! :) Kram

moa sa...

så nydelige
snebilder, irene!
eventyraktig :0)
og vet du!
nå laver det ned her hos oss i
øst også..
*klem&smil fra meg

Meine Dinge Franka sa...

Descovered your blog via decor8!

Just lovely!

♥ Franka

Guro sa...

Hei! Jeg kom også hit via decor8, og det er jeg glad for! Stemningsfull og vakker blogg Ü

Henriette sa...

Hei! Fant bloggen din som blog of the week hos decor8. Gratulerer! Skjønner godt bloggen din har fanget interesse, fantastiske bilder og ordentlig koselig her inne! Jeg legger meg til som følger. Ha en flott uke videre :-) Henriette

Birgit | taulu ja tapetti sa...

Jag tycker om stämningen. Tack snälla du!