fredag 2. juni 2017

Plutseleg fekk eg lyst til å
lage eit innlegg att.
Det er så lenge sidan sist, at eg nesten har
gløymt korleis eg gjorde det, men
eg fekk det no til..til slutt..


Over ser du mannen min på det
enkle hyttekjøkkenet vårt, og litt
enkle detaljar ifrå hytta.


Under ser du litt ifrå stova heime, og over
den gode kaffikoppen i kvardagen..


Veggen over er på hytta. Den er laga av den
gamle kledningen i osp, og er 
superrustikk..

Under ser du ei gamal dør, som me
har brukt som bord på hytta.


Kvifor dette innlegget?
Jo, av ingen annan grunn enn at
eg elskar å tilbringe tid
på hytta..og eg likar bilder..
av stemningar, både frå der oppe
og heime..

Og eg ynskjer å vise at ein ikkje
treng allslags `ting`
for å ha det godt i livet:)
Det handlar om å vere glad i det
ein har, ikkje sant...?

Og kanskje har eg sakna
blogginga?

Sender ein klem til deg,
som kanskje kikkar 
innom:)

3 kommentarer:

Blog27999 sa...

Do you understand there's a 12 word sentence you can say to your partner... that will trigger deep emotions of love and impulsive attraction for you buried within his chest?

That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, cherish and guard you with his entire heart...

===> 12 Words Who Trigger A Man's Love Impulse

This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him try better than ever before to take care of you.

Matter of fact, triggering this influential impulse is absolutely important to achieving the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of these "Secret Signals"...

...You will instantly notice him open his heart and soul for you in such a way he's never expressed before and he'll perceive you as the only woman in the galaxy who has ever truly understood him.

ابو خوخه sa...


غسيل كنب بالاحساء

Twelve sa...

Sale of office typographic office equipment: MFP, Plotter, Cutters, Staplers, Post-printing equipment. Buy in the online store Orgtehpoly

Брошюровщик на пружинах, Переплетная машина, Переплетчик электрический

Оборудование для минитипографий оргтехники

Брошюровщики на пластиковую пружину, Брошюровщик, Переплетчик электрический, Профессиональная система переплета, Переплетная машина

Брошюровщик, Брошюровщики универсальные, Переплетная машина, Переплетчик электрический, Профессиональная система переплета